Assalamualaikum Tshirt Printing Kajang tawar harga murah | Alhamdulillah..akhirnya terlaksana jugak segala yang telah di rancang untuk “ EKSPLORASI JDT BLOGGER KE BUKIT GAMBANG” .Semua perancangan berjalan sebaik mungkin.Ramai jugak tertanya-tanya tentang TSHIRT yang di pakai JDT Blogger semasa mereka ke sana. TSHIRT Printing Kajang dan JDT Blogger telah berkobolarasiContinue Reading

Assalamualaikum EBOOK KANAK-KANAK TANPA HAD DI  MYEBOOKCLUB | Walaupun Naura ni belum pandai membaca,tapi aku suka belikan dia buku yang dia boleh tengok melalui gambar-gambar yang ada di dalam buku tu.Sambil tu umilah kena bacakan untuk dia.Tapi tulah,kalau buku ni,sekejap jelah koyaknya.Kalau dah bawa ke hulu hilir,memang jahanam lah kan.Continue Reading