Assalamualaikum Hai korang,bila anak tak sihat ni,perasaan nak tinggalkan anak kat rumah pengasuh memang rasa berat je..Rasa nak cuti pulak hari nie,Tapi bila kenangkan pengasuh kata ok jerk,maka aku pun keje lah hari ni. Nur Awfiyah dah menunjukkan tanda-tanda kurang sihat sejak semalam lagi..Mybe sebab kesan injection pada hari rabuContinue Reading

KHASIAT JAMBU BATU |   Jambu batu adalah buah yang paling berkhasiat bagi membekalkan vitamin dan mineral kepada tubuh manusia.Ia juga efektif menurunkan paras kolesterol dalam darah manusia dan amat bagus sekiranya dimakan setiap hari.Jambu batu tergolong dalam kumpulan makanan berfungsi yang banyak mendatangkan manfaat kepada kesihatan manusia.Bagaimanapun, pengambilan buahContinue Reading