karnival pesta lampu bandar dato onn

Karnival Pesta Lampu Dato Onn Umi dah Terjebak.Terjebak dek kerana hari tu dok lalu kat situ, bebudak ni sibuklah nak juga pergi ke sana. Puas dah elak, tapi kali ni tak dapat nak elak sebab masa babah ajak pi makan mamak kat Dato Onn tu terlalulah sini.Bebudak ni nampak lampu-lampuContinue Reading

Secawan Kopi Champ Di Kedai Kopi Otai.Lama nau baru dapat makan-makan kat sini tapi tulah sayangnya umi tak dapat merasa toast bread yang ramai sebut-sebutkan tu. Ingatkan hari isnin takdelah ramai orang, lagi pun masa umi pergi tu pun baru je pukul 10.30 gitulah.Tapi tak sangat segala jenis roti dahContinue Reading

AMALAN ZIKIR DAN DOA KETIKA MEMASAK

AMALAN ZIKIR DAN DOA KETIKA MEMASAK|Nak menjaga anak dan memberikan yang terbaik untuk anak-anak di zaman sekarang ni sangatlah mencabar. Sebagai ibu,tak terkecuali umi,sering dan sangat perlu untuk belajar untuk menjadi ibu bapa yang terbaik untuk anak-anak. walau kadang kala kita merasa letih dengan tugas seharian,sedikit sebanyak ilmu keibu bapaanContinue Reading