Naura kena Gegata

Assalamualaikum Puas dah letak macam-macam ubat,hilangnya sekejap je..Lepas tu naik balik gegata tu.. Kalau korang tak tau apa itu gegata,silalah google..Dah ke klinik,letak ubat sapu..letak

Dah setapak demi setapak!!

Assalamualaikum Dah setapak demi setapak pun dia..Syok sungguh tengok dia berusaha untuk berdiri dan berjalan.Kalau kat rumah,dia akan rajin bangun sendiri,ambil barang,bangun lagi dan berjalan

Naura Kena Cirit Birit

Assalamualaikum Kali pertama kena tu,aku ingatkan takde pape..Malam selalunya dia akan berak.Itupun lepas minum susu.Tapi petang tu,dia dah mula berak cair.Mula -mula memang tak kisah