10 tips persediaan hiking bagi newbie

Berhiking di Tasik Biru Seri alam.Tak pernah terfikir langsung nak berhiking ni.Semuanya plan last minit dengan officemate umi.Saja cerita-cerita dengan officemate umi nak jogging sebab nak sihat.Faktor umur ni biasalah kan, macam-macam penyakit yang singgah.Dari nak jogging je, terus berhiking.Hiking ke mana? Selalunya umi jarang nak pergi jauh-jauh untuk beriadahContinue Reading

Mana satu Pilihan Korang

Mana satu Pilihan Korang | Tiba-tiba pulak nak suruh korang pilih kan? Saja nak suruh korang pilih..Dalam kehidupan pun kita kena sentiasa memilih. Samada nak pilih perkara yang membawa kebaikkan ataupun perkara yang membawa keburukkan.Sebab tu dalam hidup ni, jika nak buat pilihan kena fikir panjang-panjang.Macam jodoh? kena fikir panjang,Continue Reading