Carrie Backbuster Antibacterial Hand & Body Wash Kegemaran Anak-anak

Carrie Backbuster Antibacterial Hand & Body Wash Kegemaran Anak-anak | Sebut sahaja ejen ali pasti anak-anak kita kenal akan karakter mereka di dalam cerita Ejen Ali kan.

Terbaru di pasaran, Carrie melancarkan rangkaian baru CARRIE BAC BUSTER berkolaborasi dengan Ejen Ali adalah rangkaian produk antibodi bakteria pertama yang dirumus khas untuk kanak-kanak berumur 7 tahun dan seterusnya. Rangkaian CARRIE BAC BUSTER tersedia dalam varian buah Blasting Blueberry dan Smashing Strawberry.

Carrie Bac Buster ini adalah salah satu  cecair mandian anti bakteria (Antibacterial Liquid Shower) yang dirumus khas untuk kulit kanak-kanak. Ianya 5 kali lebih lembut untuk kulit kanak-kanak berbanding sabun mandian dewasa.

Rangkaian CARRIE BAC BUSTER tersedia dalam varian buah Blasting Blueberry. Produk rangkaian CARRIE BAC BUSTER menghilangkan 99.9% bakteria berbahaya. Bebas alkohol, bebas sabun dan bebas paraben. CARRIE BAC BUSTER terbukti secara klinikal selamat dan lembut pada kulit kanak-kanak. Ia juga mengandungi pelembap berasaskan tumbuhan yang membantu menjaga keseimbangan kelembapan kulit sambil memastikan anak-anak tetap dilindungi dari bakteria berbahaya.

Carrie junior memang dah menjadi pilihan bukan sahaja anak-anak malah ibu-ibu yang inginkan anak mereka sentiasa segar dan wangi.Yelah, kanak-kanak ni kalau dah seharian bermain, bau peluh tu boleh melekat.Bila ada haruman yang melekat lama di badan mereka, tidaklah ada bauan yang tidak menyenangkan kan.

Macam umi menggunakan Produk Carrie Junior ni dari mereka kecil lagi.Jadi bila Carrie Junior mengeluarkan Carrie Bac Buster with Ejen Ali lagilah mereka teruja.

Carrie Backbuster Antibacterial Hand & Body Wash Kegemaran Anak-anak

Keluaran Carrie Bac Buster terdiri daripada botol yang besar, refill, botol sederhana dan juga Antibacterial Hand Sanitizer yang wangi ni.

Carrie Bacbuster Antibacterial Hand & Body Wash

Produk rangkaian CARRIE BAC BUSTER menghilangkan 99.9% bakteria berbahaya. Bebas alkohol, bebas sabun dan bebas paraben. Jadi ibu bapa tak perlu risau menggunakan CARRIE BAC BUSTER kerana ia terbukti secara klinikal selamat dan lembut pada kulit kanak-kanak.Sebab tu umi suka menggunakan produk ni dan  Ia juga mengandungi pelembap berasaskan tumbuhan yang membantu menjaga keseimbangan kelembapan kulit sambil memastikan anak-anak tetap dilindungi dari bakteria berbahaya.

Carrie Bac Buster ni diformulasikan khas untuk kulit anak-anak kita.ia 5x lebih lembut untuk kulit anak kita berbanding dengan mandian orang dewasa.lembut untuk kulit anak-anak dan tahan bakteria.Ia dapat menghapuskan 99.99% bakteria pada badan anak-anak kita.Ia jelas ditunjukkan dalam ujian PH balance menggunakan litmus test.

Kalau kita lihat cecair mandian ni semua sama kan.Baik yang untuk dewasa mahupun kanak-kanak.Tapi jangan silap kerana cecair mandian dewasa tidak sesuai untuk kulit anak-anak kita ye.Jadi perlukan cecair mandian khas untuk mereka kerana cecair mandian dewasa lebih tajam dan sebab tu ia tidak sesuai untuk kulit anak-anak.

Carrie Backbuster Antibacterial Hand & Body Wash Kegemaran Anak-anak

Rangkaian Produk Carrie Bac Buster With Ejen ali

  • Carrie Bac Buster – firt time user 700gm @ RM18.90 (WM) / RM19.80 (EM) / BN $6.75 (Brunei)
  • 600G Refill Pouch @ RM10.90 (WM) / RM11.40 (EM) / BN $3.90
    (Brunei) (Best Value for Money)
  • 280G @ RM9.90 (WM)/ RM10.4 (EM) / BN $3.50 (Brunei)
    (Trial Pack)
  • 50ml Antibacterial Hand Sanitiser Spray RM5.90 (WM) / RM6.20 (EM) /
    BN $2.20 (Brunei)
Carrie Backbuster Antibacterial Hand & Body Wash Kegemaran Anak-anak
Carrie Bac Buster – firt time user 700gm @ RM18.90 (WM) / RM19.80 (EM) / BN $6.75 (Brunei)
600G Refill Pouch @ RM10.90 (WM) / RM11.40 (EM) / BN $3.90 (Brunei) (Best Value for Money)
50ml Antibacterial Hand Sanitiser Spray RM5.90 (WM) / RM6.20 (EM) / BN $2.20 (Brunei)

 

Suka sangat dengan bau kedua-dua ni.Kalau korang yang ada anak 6 tahun ke atas dan nak dapatkan Carrie Bac Buster Antibacterial Hand & Body wash ni boleh dapatkan di Shopee.Sangat sesuailah untuk anak-anak kita yang tengah lasak tu.

Link Shopee : Carrie Bac Buster

 

 

 

 

siti Rohaida

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *