CABARAN 30 ENTRY : HARI 2 : 5 CARA MEMENANGI HATI SAYA

Assalamualaikum
Fuhhhh….Cabaran hari kedua…adeh…dah banyak kali typo…asyik undo jelah kerjanya…membebel dulu..
sumber:google
Susah ke nak memenangi hati aku ni.?
Ala..tak susah mana pun…sonang je tau…
Nak memenangi hati aku ni bukanlah susah mana pun..kacang je…Yang penting dalam pergaulan haruslah ada:
  1. Kejujuran dalam persahabatan..tamo lah kalau depan baik,belakang kata aku macam-macam..pernah terjadi kat aku…sebab tu sampai sekarang aku takde dah perkataan kawan baik..Kawan baik aku sehidup semati adalah emak ayah aku je…hehehe..jangan marah aaaaa.
  2. Menghormati aku,maksudnya menghormati permintaan aku,menghormati kehormatan dan maruah aku sebagai seorang rakan dan wanita.
  3. Memerintah sesuka hati..Ha…ni yang ni paling aku tak suka…suka suki nak perintah aku buat itu ini walaupun benda tu boleh buat sendiri…haishh..ai is sakit hati tau…
  4. Prihatin..dalam apa jua keadaan yang aku hadapi..at least ambil tau apa yang sedang berlaku pada diri aku nie..dah makan ke,,dah mandi ke..dah tidur ke..sihat ke…semua-semualah..
  5. Belanja aku pi shopping…hehehehe…pi makan..pi jenjalan.bagi coklat…bagi bunga…hehehehe…ok kan…jangan bagi bunga taik ayam dah la…
ok..tu je kot..sebenarnya banyak lagi..tapi dalam cabaran perlu ada 5 je kan..

18 Comments

  1. Yup. Jujur tu mmg number 1 kan kak..

  2. Jom..belanja akak shopping.hehhe

  3. Kejujurannnn ;D

  4. Prihatin tu penting…sekurangnya mereka tau dan hormat dengan keadaan kita masa tu…^_^

  5. Oooh… macam ini lain kali kakak belanjalah makan.
    Bilalah agak-agak tu ye. Macam dah dekat di hati tapi terasa jauh nak digapai.

  6. 4 yang atas tu saling berkait..memang penting tu..
    kak zakie:jangan lupa saya ye..

  7. All the best …pertama ty Terbaik…kejujuran…kejujuran yg paling penting..

  8. emm tak susah memenangi hati perempuan ni kan, kebanyakan yg pcl baca sebut pasal makan..belanja makan. Okay lah tu..

  9. CN pn tak suka org suka perintah2,lg 2 dkt skola ckgu biasa yg sama pgkat dgn kita,mmg annoyg,kalau boss boleh la terima kan ?

  10. Betul tu.. kejujuran tu penting dlm kehidupan ini kan… Ada org belanja pun best jugak hehee.. 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published.