Bilik tidur warna Pink

Assalamualaikum
Wordless Wednesday| Bilik Tidur Pink

impian nak ubah bilik tidur warna pink…ko ghase!!
credit picture: google

Loading

14 Comments

  1. Sweet sgt ohh!! Kalau ada kelapangan n bajet boleh la deco cenggini.. Tapi bila kemalasan melanda, kite pakat tengok gambo jerk la ye.. hehehe

  2. tenang je bilik tidur kaler pink. Sejuk mata memandang. Mst ssh nk bgn tido kalau cm nie..

  3. Kalau Eda nak tahu bilik anak dara kakak yg no. 2 semuanya pink
    Sampai lampu tidur hello kitty dia pun pink

  4. Cantik la juga bilik2 dia ni. Tapi bilik hello kitty tu macam lebih untuk budak2 haha.

  5. Cantik..cantik sangat..PC selalu bayangkan bilik pink + baby blue + putih..hihi…

  6. ghaseeee? tak boleh lelap mata, pinkkkk sngt hahahaa

  7. tak bangun n tak keluar bilik kalau dapat bilik sesuwit ini..hehehe

  8. Cantiknya semua pink! kena pelbagaikan tona warna baru nampak menarik. kalau semua warna pink sama sakit mata juga jadinya..hihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *