Belum boleh balik

                                                                                Assalamualaikum
Sebelum tunggu waktu berbuka ni, ambil masa sikit ank up entry.takde cerita lain melainkan cerita nur awfiyah aku tu..jngan korang bosan da ler, tapi kalau korang bosan, tak dapek den nak nolong yerk.,
Emmmmm, harapkanlah dapat keluar hari ni, tapi hampa bila doktor kata tunggu satu hari lagi,
Tak sanggup dah nak tengok nur awfiyah asyik kena cucuk je, masuk nie dah 5 kali cucuk..sabtu lalu, nur awfiyah terpaksa masuk air, sebab dia kurang menyusu..kalau masa sihat, 3 aunz tu rileks je…sekarang ni nK habiskan 1 aunz pun payah sesangat,.dok paksa2 dia pun takut lain jadiknya, kahak kat tekak dia tu aku rasa makin banyak je.Nak je aku korek keluar, tak pulak dia muntah kan,,, kalau dia muntah ras lega sikit kan,,
Sedangkan kita orang tua ni, kalau batuk, rasa sakit je dada, inikan baby macam nur awfiyah ni.
Tapi hari ni gembira sikit tengok perubahan nur awfiyah, susu dah banyak sikit, Doktor pun dah stop bagi gas kat dia..oh ye, dia starrt diberi gas masa hari jumaat lagi, setiap 4 jam sekali, hari sabtu tu, dah kurang sikit la dari 4 jam ke 6 jam pulak,..Dan hari ni, dah tak guna gas, cuma masih lagi gunakan oxygen.

Ambil masa jugak nak tidurkan dia, memandangkan dia dah biasa dengan buai..

34 Comments

  1. Semoga cepat sembu, insyaAllah.. 🙂

  2. Alahai…. Kesiannya dia, cepat sembuh ye sayang..

  3. kesiannya awfiyah. semoga cepat sembuh ya baby 🙂

  4. Moga baby cepat sembuh ..Sedih tgk anak2 tak sihat nie ..Moga cepat dpt balik rumah

  5. kesiannya baby..kalo warded lagi sedih..tau jer la kat hospital..kejap2 kena cek, cucuk pastu ubat lagi..
    moga awfiyah cepat sembuh..

  6. Take care..semoga cepat sembuh…

  7. get well soon baby

  8. smoga cpt smbuh ye nur awfiyah.:)

  9. teringat kat irfan dulu..mcm nila, sabar yer..insyaAllah..akan ok nanti..ibunya perlu kuat ~

  10. Sedihlah kakak tengok. Moga hari ini boleh discharge hendaknya.
    Auntie doakan Awfiyah cepat sembuh ye sayang..

    ps: habis Ida terus cuti selama di wad ke? ujian betul kan…

  11. semoga cepat sembuh awfiyah..doa banyak2 ye ida..semoga ida & suami terus tabah menghadapi ujianNya..

  12. moga baby cepat sembuh
    tengok pun nampak comel je
    kena cucuk tu sure terkesan nengok dia menangis..

  13. Siannya awfiyah. Smoga cepat sembuh yer sayang. Take good care of yourself too KSD.

  14. Sabar ye kak. Dugaan ni. Semoge Awfiyah cintaku ini cepat sihat. :') hakak2 belog tak sabar nak tunggu awfiyah sihat.

  15. Alahai… Semoga cepat sembuh yer.. Memang kesian tgk anak kene cucuk ambik darah… Tapi kesian lagi bila batuk teruk… Sekarang musim panas dan berjerebu.. Cepat kene jangkitan.. 🙁

  16. get well soon ye awfiyah sayang…
    aida ada pengalaman anak-anak masuk spital.
    memang sedih… memang kesian tgk tgn diorang ada drip tu…

  17. Kesian Awfiyah…tapi demi untuk sihat, terpaksa sabar menanggung sedikit kesakitan. Semoga Awfiyah segera sembuh dan kembali sihat….Amiin

  18. Ucap Salam Aidilfitri , mohon salah silap dimaafi,
    Terkadang kita bicara dan menitip kata, Yang terkadang mengguris rasa, Walau menyepi seketika, Ingatan itu tetap ada. Terima kasih terus menyokong KA , Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari KA sekeluarga

Leave a Reply

Your email address will not be published.