Bekalan Air

Assalamualaikum
Macam takde kena mengena ngan tajuk occay
diisi pada jam 8.35 am
sekarang nie dah susah nak habiskan 1 liter air..
hadoiii…

Loading

20 Comments

  1. zee pon sama kak bab minum air masak ni..kalo kat umah occay skit..kalo tempat keje memang tak sentuh..beli air manis jer la..minum sampai ke petang..tu yang sembelit tahap dewa..

  2. penting tu minum air kosong..hu3..kena amal selalu

  3. laaa kita dah 1 liter habis kalau pagi pon..hehe

  4. Kes tengah tention ni…hehehe. Tak apa minum air kosong banyak – bagus untuk kesihatan ๐Ÿ™‚

  5. aiza suka minum air.. lepas tu mulalah mencari tandas.. hehe..

  6. akak boleh je…hihihi,,malah bertambah lagi…cuaca panas sgt sekarang ni kn byk minum air

  7. kalau hujan mmg susah nk habiskan air kosong
    kalau panas, cepat je abis..lebih2 lg klo air tu sejuk..
    yumida isi tabung Nuffnang sini…selamat menabung ๐Ÿ™‚

  8. entah nape kalau minum air suam bebanyak rasa muak pulak,kalau air manis tu laju je..

  9. mama dulu masa mengandung kan sufi, doktor suruh minum lebih 4l sehari kak… sebab kita ngandung problem lah… ๐Ÿ™

  10. fae memang kena banyak minum air huhu

  11. Dulu kita pun macam tu..tapi sekarang ni cepat aje habis..he..he..

  12. byk minum air pun perut bisa buncit dong … heheheee

  13. kathy tengok keadaan juga…kadang2 langsung tak haus..kadang kala haus tak hilang2 walau minum berkali2…

  14. laaa…sally suka minum air..hehehe…1 liter sekejap je..makan dgn minum…sally suka minum lg ๐Ÿ™‚

  15. saya kalau air ada depan mata asyik minum je 10minit sekali..haha

  16. Saya lebih suka minum air kosong/air suam … 1hari 2 botol boleh habis huhu….Banyakkan minum air kosong musim panas sekarang ni..bagus utk kesihatan.

  17. lor…ingat ada masalah bekalan air…hihi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *