Back To Work!! - Kisahsidairy.com

Back To Work!!

Back To Work!!

Back To Work | Macam dah lama sangat cutinya kan.Tapi kalau dikira umi bercuti dari hari Jumaat minggu lepas lagi.

Memang dah plan nak balik ke Melaka untuk hadiri perkahwinan sepupu belah babah.Serba salah juga sebab belah mak pun ada juga undangan perkahwinan.Jadi umi terpaksalah berpakat dengan adik-adik yang lain untuk wakilkan umi.Tetiba rindu nak jumpa saudara mara sebelah umi.Yelah, kami memang jarang berkumpul.Mungkin disebabkan faktor masing-masing jauh, kan.Bila ada kenduri kendara ni jelah yang dapat menemukan kembali kami-kami ni.

Barulah nampak orang tu dah tambah anak, dah berkahwin dan sebagainya.Betul tak?

So, disebabkan kena pada hari cutinya, dapatlah balik ke Melaka belah babah.Dulu sebelum kawen orang melaka, nak ke sana memang payah benau.Tapi sekarang ni, Melaka tu dekat je rasanya… 😆 

And yes, hari ini bukan hari Isnin ye…So, skip segala monday blues.Tuesday blues kalau ada tak taulah jugak.Hah..itu rekaan sendiri..Orang selalu bluesnya isnin je wokeh…

Dah boleh simpan segala percutian untuk hujung tahun pulak.Manalah tau kan.

Back to work!! 

Segala kerja kena settlekan hari ni.Maklumlah dah closing.Umi busy sikit.Tapi sebelum membizikan diri, kita up satu entry untuk refresh mood berblogging.

 

see you soon….

 

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *