AUNI DI TEMPAT KESEBELAS PERTANDINGAN MEMANAH

AUNI DI TEMPAT KESEBELAS PERTANDINGAN MEMANAH

sitirohaida
1

 AUNI DI TEMPAT KESEBELAS PERTANDINGAN MEMANAH | Kalau di blog lama umi ada ceritakan tentang Auni dah mula masuk kelas memanah dan penyertaannya pada pertama kali di Tasik Layang-layang, ini kali kedua Auni masuk pertandingan memanah.

Cuma kali ni takdelah bersaing dengan orang-orang dewasa.Semuanya masih kanak-kanak dan remaja.Pertandingan pun ikut pada kategori umur.Jadi chance nak menang tu senanglah.

Walaupun Auni belum berapa "terror" lagi dalam memanah, tapi umi paksa jugak dia untuk masuk pertandingan Memanah Anjuran TPR Archery sebab saja nak suruh dia challenge diri dia dalam pertandingan ni.

Jadi lepas ni dah taulah selok belok macam mana nak masuk pertandingan untuk MSSD dan sebagainya

Auni di Tempat ke-11 pertandingan memanah



Bersama dengan Orang kuat dalam TPR Archery.Yang pegang phone tulah Coach Auni.Alhamdulillah suka dia dapat hadiah.Sebenarnya untuk pertandingan ni, semua dapat hadiah, cuma hadiahnya berbeza-bezalah kan.
Tapi takpelah, sebab ia bagi semangat dekat anak-anak yang join pertandingan memanah ni.

Walaupun banyak jugaklah miss arrow tapi takpelah kan, at least dia dah mencuba dengan baik



Nasib baik takde arrow yang patah, kalau tak menangis jugaklah umi sebab sebatang arrow tu RM20 ye.Tapi pada latihan biasa boleh pulak arrow tu patah.Haish!! dah terbang duit umi nak mengganti sebatang arrow tu.

Harap lepas ni dia ada semangat untuk join Pertandingan yang dianjurkan antara sekolah-sekolah pulak

Ada banyak nak bebel kat blog ni, tapi tunggulah umi settlekan satu-satu.Ni pun sebab nak naikkan lagi view pada blog baru ni.Adsense jangan cakaplah sekarang ni satu sen je setiap hari.

Takpelah, kita kan bermula dari bawah, jadi kenalah usaha lebih kan.Nanti umi bebel lagi kat blog ni.Mata tak cukup tidur, badan letih.haishhh... nak recharge tenaga balik ni


Tags

Post a Comment

1Comments



  1. Congratulations Auni! Yess..keep it up..Kemain mahal harga arrow tu...Hahaha

    ReplyDelete
Post a Comment