Produk,  produk review

Susu Kambing Nufael 100% Asli dan Tidak berbau Hamis

Susu Kambing Nufael 100% Asli dan Tidak berbau Hamis |Susu kambing Nufael adalah susu kambing yang dihasilkan tanpa bahan pengawet.Ia diperbuat dari 7 bahan sebenar iaitu tanpa gula, pewarna dan perisa tambahan.Nufael dihasilkan dengan gabungan makanan semulajadi seperti delima, kurma, madu, minyak zaitun dan Manna serta kismis dengan ekstrak sebenar dan bukan campuran berperisa,pewarna daripada bahan ini.

Susu Kambing Nufael tidak berbau hamis seperti susu kambing lain.Ia juga mempunyai nutrisi yang tinggi untuk tubuh badan manusia.Ia membantu menguatkan tubuh disamping memberi tenaga kepada mereka yang meminumnya.

PERBEZAAN SUSU KAMBING NUFAEL DENGAN SUSU KAMBING LAIN

Kalau ikutkan banyak produk susu kambing di pasaran.Antara betul atau tak kandungan susu kambing di dalamnya 100% asli atau tidak.Berbeza dengan susu kambing Nufael,ia adalah 100% asli dan tiada bahan pengawet.Susu Nufael adalah susu pertama dengan 7 gabungan bahan sebenar tanpa gula, perisa,perasa atau pewarna.Dan produk ini dirumuskan oleh teknologi baru untuk membantu orang ramai yang memerlukan susu kambing ni.Susu Kambing Nufael ni bukan sahaja tertumpu pada sesetengah umur sahaja,ia boleh diamalkan dan diambil oleh seisi keluarga.Sebab itu Susu kambing jenama Nufael ini dinamakan SUPERMILK.Memang tak boleh dinafikan bahawa susu kambing Nufael sangat sesuai untuk diamalkan  untuk memberi  tenaga kepada tubuh kita, menguatkan tulang, minda ,untuk ibu mengandung, anti penuaan dan memang elok untuk diamalkan juga oleh kanak-kanak.

Semua orang tahu akan kebaikkan pengambilan susu kambing.Mesti korang tak tau atau dah pun korang tahu susu kambing ni memang dah cukup nutrisi yang bermanfaat untuk tubuh badan kita diantaranya ialah kalsium, zat besi,fospor,laktosa,nitrogen dan vitamin.

KELEBIHAN SUSU NUFAEL UNTUK IBU MENGANDUNG

Ramai ibu yang mengandung mengamalkan susu Kambing Nufael ini untuk Mengelakkan kandungan kuning.Susu kambing juga sangat diperlukan oleh ibu mengandung untuk menstabilkan HB semasa kehamilan.Ia juga boleh mengelakkan ibu hamil sembelit di samping ia juga memudahkan proses bersalin.Orang kata jika kita amalkan susu kambing ni,kulit anak akan jadi cantik.Dan itu aku akui kerana semasa kehamilan dahulu,memang selalu amalkan susu kambing.Sebab tu ibu mengandung digalakkan untuk meminum susu kambing.

 

SUSU NUFAEL UNTUK SEISI KELUARGA

Ada sesetengah susu kambing yang hanya boleh diambil oleh orang dewasa, berbanding dengan Nufael.Susu kambing Nufael boleh diambil oleh seisi keluarga dan merupakan FAMILYMILK.Ia juga adalah susu pertama FamilyMilk dengan 7 gabungan makanan sunah tanpa perisa, pengawet dan gula tambahan.Bahan utama yang ada di dalam susu Kambing Nufael ini adalah Susu Kambing, delima, Kurma, Minyak Zaitun, Kismis, madu dan Manna.Sebab itu ia sesuai untuk kanak-kanak 2 tahun ke atas.

KELEBIHAN LAIN SUSU KAMBING NUFAEL

Selain dari yang aku sebutkan di atas,Susu Kambing Nufael ini sangat sesuai untuk diambil oleh kanak-kanak 2 tahun ke atas.Ia membantu menaikkan selera makan kanak-kanak disamping peralihan kepada susu ibu selepas mereka berusia 2 tahun.Membantu  kanak-kanak untuk cepat belajar dan fokus dalam pembelajaran.Selain itu, ia sesuai untuk ibu yang mengandung yang telah aku sebutkan tentang kelebihan susu kambing Nufael untuk ibu mengandung.Bagi mereka yang nakkan kulit cantik, boleh amalkan minum susu kambing ni.Susu ini juga memberikan tenaga kepada mereka selain mengurangkan gastrik yang selalu dialami oleh mereka yang lambat makan.

So, korang kena dapatkan susu kambing Nufael ini segera supaya korang dapat kebaikkan dari susu kambing ni.Boleh tengok beberapa testimoni mereka yang mengambil susu kambing Nufael di bawah ni

testimoni susu kambing Nufael
Testimoni Susu Kambing Nufael

 

Untuk pembelian korang boleh terus ke link INI atau korang boleh beli secara dengan Pengedar yang berdaftar di SINI

Untuk Maklumat lanjut korang boleh lihat website fb dan IG Nufael di bawah ni

FB :https://www.facebook.com/Nufael-Susu-Kambing-HQ-1790720354540391/

IG: https://www.instagram.com/nufaelsusukambing.hq/

Web: https://nufaelsusukambing.com/

 

 

 

Mommy Blogger For any Advertorial | Sponsor Post | Product Review | Food Review | kindly email me at sitirohaida81@gmail.com

14 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *