About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(29) Comments

  1. Ayu Zan says:

    Haah kak. Ayu sempat merasa. Masa kecik. Beli oren bodo bungkus. Hehe

  2. memang rindu sangat-sangat…masa arwah nenek dan atok saya ada lagi, memang ini kemestian setiap kali raya…rindunya pada mereka…huhu

  3. ada lagi jumpa oren bodo ni bila balik kampung 😉

  4. Zaman budak2 dulu selalu ada ni kan 🙂

  5. zamn budk2 dulu byk nii…

  6. Sekarang ni pun boleh dpt lagi Ida
    Ada kat Parit Raja, Batu Pahat
    Kakak panggil air lamnet:)
    Kalau raya kakak suka bagi budak-budak sorang sebotol bebudak suka tau..

  7. Air pemenda nih? Siyesly tak pernah minum. Huhu

  8. salam ww, sangat rare kalu boleh jumpa lagi zaman sekarang

  9. Assalamualaikum kak ida, apakah ini? sheila tak ingatlah. haha singgah menabung lazada sini~~~

  10. masa kecik-kecik dulu slalu beli..sekarang susah nak jupe dah

  11. kami pggl air long chan

  12. dulu masa zmn sekolah , air tu je la yg ada di jual kat kedai runcit kan …

  13. Rindu zmn knk2…

  14. Teringat arwah tok wan… Feveret kami tu

  15. pernah rasa dulu. sekarang ada lagi x?

  16. Hidangan air paling mewah nih! Nostalgia sungguh!

  17. dulu masa kecik rasanya famaos minuman ni kot?

  18. Ainim Suju says:

    tapi sekarang ni banyak sgt pewarna

  19. xpenah tgk pun sblm ni..hihih

  20. Dulu2 mmg slalu minum ni time balik sekolah atau masa ada kenduri kendarat… 🙂 🙂

  21. ramai cari air ni… soda yang sedap kan….

  22. husna zahidi says:

    husna tak pernah jmpa lak sbelum nih..

  23. sekarang dah xde la rasanya..xpenah jumpa pon..rindunyaaa zaman budak2 dulu..

  24. ada lg ke sekarang ni ek..sekarang smua kai botol plastik je

  25. kat kg ada lagi jual…

  26. ni letak ais banyak-banyak, sedapppp..

  27. dulu kat sekolah kalau dpt air ni, dah rs mewah sgt dah. 🙂

  28. kawasan2 kampung ader lagi rasanya air nie..

  29. kalo time raya, umah mak mentua saya mesti byk.stok air botol nih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *