About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(18) Comments

  1. ain diyana says:

    so true~!! salam rabu kak πŸ˜€

  2. Lieya Von Jay says:

    setuju kak πŸ™‚ ramai org cemtu. suka cari salah org

  3. Ainim Suju says:

    setuju 100% kak

  4. acik idah says:

    Betul3x… πŸ™‚

  5. btol tu…tengok diri sendri dulu sblom tngok orang lain…thanks for sharing

    p/s : comeila header baru…^_^

  6. …. bukan bila jumpa cermin aje belek jerawat ye Ida haha…
    Cermin diri kena dgn hati dan minda baru tahu kedudukan diri di mana..

  7. setuju sangat..tapi kalo dah nampak kesalahan orang tu jadikan tauladan pada diri sendiri bukan menjaja bukan2

  8. Biasa la tu, sentiasa ada tukang fitnah menikam dari belakang..

  9. Ayat ni nice sgt.. Salam rabu kak. ^^

  10. betul tu.. setuju 100 % πŸ™‚

  11. Betul tu… sentiasa kita muhasabah diri kita… subhanallah…

  12. muhasabah diri…kadang jelas terpancar tp kita pejam mata πŸ™‚

  13. SETUJU 500% ..orang sekaranmg ni kan kan kan sibuk duk jaga hal orang lain tapi tak cermin diri dia sendiri ..

  14. Betul tu … Cermin diri sendiri itu perlu … Ambil tahu hal orang lain pun perlu … Kena alert jugak dengan situasi persekitaran kita …

  15. Peringatan yang bagus..selami maksudnya πŸ™‚

  16. Muhasabah diri…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *