• Sharing,  zikir ramadhan

    Ramadhan Pertama di Tahun Baru

    Assalamualaikum Hai korang..Alhamdulillah..Dah pun sampai di Bulan yang mulia.Moga kita akan terus diberikan kesihatan yang baik bagi menunaikan kewajipan kita di bulan ini. Mesti ada di kalangan korang yang bercuti hari ni kan.Ai is kerja seperti biasa.Takde cuti pun.So takde pun sambut puasa di kampung.Tapi ingatkan esok nak balik.Rindu nak berbuka puasa dengan adik-adik. Ada ke yang anak korang dah start berpuasa.Mesti seronok kan bila melihat dan mejaga mereka pada hari pertama berpuasa.Banyak sungguh keletah mereka bila berpuasa .Tetiba nak throwback zaman kita kecil-kecil dulu.Ada je yang buka periuk disiang hari.Mandi sambil minum air dan macam-macam lagilah..hehehe… Tapi tu dulu,sekarang kalau buat lagi memang buang tebiat ler nampaknya,Perlu kita ingat,di…