kisahsidairy.com youtube

VLOG? Ape tu?Projek 2017?

Assalamualaikum VLOG? Ape tu? Pernah tak korang dengar sebelum ni..Sebelum ni memang aku pernah dengar tentang Vlog ni..Tapi tak pernah terfikir pun nak buat Vlog..Tetapi tau-tau sehingga ke hari ini.aku dah hasilkan 4 Vlog dan sudahpun di masukkan ke dalam Youtube..Vlog terdiri daripada dua perkataan iaitu video dan blog..Bila digabungkan menjadi Vlog..Beza vlog ni kita […]

kisahsidairy.com nur awfiyah PARENTING youtube

Upload Video Nur Awfiyah di Youtube

Assalamualaikum Hari sabtu hari ni dah ye…Kena balik cepat-cepat hari ni.Rushing nak pi kenduri kawen kat kampung..Pengapit masa aku kawen dulu,turn dia pulak kawen..Haruslah kena pergi kan..Nak pulak rumah dekat… Eh aku bukan nak cerita pasal kawen-kawen ni..Nak bercerita la pulak pasal anak dara aku sorang nie..Hishh..sejak-sejak nie ada saja benda yang mencuit hati ummi […]