• Uncategorized

    Wangian Sweetheart membangkitkan aroma terapi yang hebat dari DD Cosmetics

    Assalamualaikum Wanita dan minyak wangi memang tak boleh dipisahkan..Siapa yang tak suka dengan wangian kan.Nak pulak wangian tu tahan lama dan Mesra Solat.Sebenarnya kalau ikutkan banyak juga  terdapat minyak wangi online yang macam cendawan tumbuh..Tapi adakah menepati ciri-ciri yang kita idam-idamkan tu Rasa bertuah kerana dapat review Wangian Sweetheart dari DD Cosmetics ni..Pertama kali cium wangian ni,dah jatuh cinta bauan pertama ko!! Memang menepati bauan yang aku kehendaki.Sweetheart diinspirasikan dengan bauan tumbuh-tumbuhan.Sedikit semburan sahaja dah memberikan aroma yang tahan lama…Perfume ni adalah minyak wangi yang paling wangi yang aku jumpa..So,tak sia-sialah melabur untuk membelinya dengan harga murah ni kan.Warna botolnya pun sangat sesuai dengan wanita.Suci dan glamour. Minyak wangi wanita…