RANDOM

Pau Viral Di Melaka

Assalamualaikum Hai korang☺☺Al kisah masa baru-baru ni aku balik Melaka,aku ada ceritakan percutian aku ke Melaka di entry Percutian singkat Melaka-Pahang. Balik Melaka hari tu tak kemana pun,husband balik sebab nak uruskan tanah mak dia je.Tak lebih dari tu,So jalan-jalan berdekatan tu je. Al-kisahnya juga,masa pergi ke Taman Debunga di Merlimau Melaka ternampaklah PAU VIRAL […]

kisahsidairy.com RANDOM

Biskut Gery Viral Dah Dapat

Assalamualaikum Hai korang☺☺☺☺Sihat?…Dah cuba ke Biskut Gery Yang sedang Viral berbulan yang lepas. Actually,aku takdelah sangat nak mencari biskut tu,Sebab kalau pi pasar malam pun ada je orang jual. Tapi tak pernahnya nak membeli..Ada gak niat nak rasa biskut tu,Tapi bila nampak,boleh buat bodoh je kan. Hadoii..Orang dah lama peram dalam rumah biskut Viral tu,ko […]

kisahsidairy.com RESEPI

Pau Cendawan Yang Viral

Assalamualaikum Mesti korang teringat kan di pertengahan bulan puasa agaknya,Viral tentang kisah orang ramai beratur panjang untuk mendapatkan Pau Cendawan ni..Di putrajaya kalau tak silap aku,orang sanggup beratur panjang untuk mendapatkannnya.Yelah,tengok pau ni pun dah unik kan.unik lagi bila ia dikatakan seperti cendawan..Bagaimana rasanya tu wallahualam. Tapi bagi kita yang duduk nun jauh disini,semestinya rasa […]