• umrah

    Ayah Ke Umrah

    Assalamualaikum Hai korang☺☺..sakan betul kan puan blog bercuti,rasa dari hari khamis minggu lepas,sampailah terbitnya entry terbaru kat blog ni. Actually hari khamis tu badan rasa tak sihat..so,ambil MC.Keesokkannya  pulak memang ambil cuti sebab ada buat kenduri di Kampung dan terus lajak sampai hari Ahad.Kenduri tu sempena ayah nak ke Umrah..Alhamdulillah…tercapai hajat dia nak kesana.Sedihnya dia pergi seorang je.mak tak dapat nak ikut,sebabnya ..emmm…biasalah…belum ada rezeki nak pergi berdua.So,mak lepaskan ayah pergi dulu. So,kenduri diadakan selepas asar Jumaat tu.Walaupun hujan,alhamdulillah.masih ada lagi yang hadir,rezeki ayah kan..Kami pun tak masak ape sangat,cuma masak soto je.Tapi alhamdulillah,ada je yang sponsor Nasi lemak dan kuih muih..Jadi banyak pulak menu.Sorry..menu tak sempat nak snap..Busy benau…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE