• #thebulus,  parenting blogger

    2 Ekor Bulus untuk peneman Naura

    Assalamualaikum 2 Ekor Bulus untuk peneman Naura | Aku tak tau samada tindakan aku ni secara drastic atau tak dengan memberi dia permainan kat dia.Semuanya macam serentak.Ada 3 benda baru yang aku beri kat dia.Dalam entry PLAYGROUND SLIDE UNTUK SI NAURA,aku ada ceritakan kenapa aku beli semua benda ni untuk dia. Ada orang kata,kenapa tak bagi adik je untuk si Naura ni,yelah,yang berkata-kata sangat mudah kan,tapi yang menghadapinya,itu satu cabaran yang sangat sukar untuk diterima.Tapi sikap positif selalu aku terapkan dalam diri ni.Walau dalam hati ni kekadang nak sumpah seranah je orang yang senang-senang nak berkata tu.Well said,manusia memang selalu macam tu,kadang-kadang berkata tanpa berfikir tentang persekitaran. Sebenarnya niat nak…