• tentang seorang tua

    Kisah Seorang Pakcik Tua

    Assalamualaikum Sebenarnya dah lama bersarang dalam kepala otak aku nie untuk buat entry tentang pakcik tua tu. Setiap kali nampak dia memang hati aku nie sebak dan kadang kala beribu persoalan timbul di benak aku ni. Untuk menaip setiap perkataan untuk melambangkan pakcik nie juga,aku rasa seribu kesedihan singgah di naluri kewanitaan aku nie. Sebelum tu aku nak tanya kat korang,Apa perasaan korang apabila melihat seorang pakcik tua yang dalam linkungan 70-80 tahun berbasikal mendaki bukit,kemudian menolak basikal tuanya itu untuk melintas laluan jalan yang begitu sibuk? persoalan yang timbul dalam fikiran aku Pakcik nie duduk mana? Dia takde anak ke sampai kena kerja sejauh ni Pakcik nie kerja kat…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE