Showing 5 Result(s)
RANDOM

SweetRoyale Stevia Sweetener untuk mereka yang utamakan kesihatan

Assalamualaikum Sweet Royale Stevia Sweetener untuk mereka yang utamakan kesihatan | Ramai sekarang ni yang dah mula sedar akan penjagaan kesihatan.Pengambilan makanan juga dititikberatkan.Selain itu,ada juga yang mengambil inisiatif untuk mengelakkan pengambilan garam dan gula dan menggantikan dengan manisan Stevia. Apa itu Stevia Stevia adalah pemanis semulajadi daripada tumbuh-tumbuhan.Stevia berasal dari keluarga bunga matahari atapun nama saintifiknya Astereacea.Stevia yang digunakan sebagai pemanis gula semulajadi adalah Stevia daripada species Stevia Rebaudiana. …

RANDOM

Aqua Kent Hot and Cold Table Top Water Dispenser

Assalamualaikum Hai korang ☺☺.Hari ni aku nak perkenalkan satu produk terbaru yang aku dan keluarga aku gunakan setiap hari.So,disini aku nak bagi pendapat sikitlah tentang produk yang aku nak perkenalkan dekat korang ni. Adakah semua seperti aku? Sentiasa mengutamakan air, walaupun berada di mana-mana. Dengan produk dari Aqua Kent Malaysia, aku dapat menghilangkan dahaga  bila-bila masa waktu bekerja, waktu rehat, atau bila aku rasa nak minum minuman panas. Hari ini …

RANDOM

Testimonial Tudung De Salma

Assalamualaikum Sekarang ni boleh dikatakan pelbagai jenis tudung di pasaran.Dari shawl sehinggalah tudung sarung…Semuanya ada mengikut trend terkini. Kalu dulu aku memang suka pakai shawl.Tapi bila bekerja aku lebih suka pakai tudung sarung.Memudahkan aku juga bila nak solat.Tak payah nak ambil masa lama untuk bersiap..Yelah, nanti orang kata ambil kesempatan pulak bersiap. Beberapa tahun yang lalu, aku dah terpikat dengan design dari De Salma.Yang penting amat sesuai dengan bentuk muka …

PRODUK REVIEW tentang product

Review Product : Fairy Beauty Fairy Whitez From Hishop

Assalamualaikum Hari nie aku nak memperkenalkan satu produk yang berasaskan minuman berperisa sedap yang pastinya korang suka untuk mencubanya. 1st time rasa memang dah jatuh hati,rasa masam manis buah memang sangat-sangat menyelerakan. Pertama kali aku terima parcel ni,memang dah keterujaan walaupun testimoni bertukar tangan pada kakak ipar aku,Yelah,masa aku terima parcel nie,aku tengah pregnant.Tu yang aku gunakan kakak ipar aku untuk mencubanya. Nielah yang aku dapat…heheh…satu kotak ada 10 botol.Dan …

RANDOM

Samsung Melancarkan Produk terbaru Samsung Galaxy S4

Assalamualaikum Pada 27 april 2013 SAMSUNG  telah melancarkan produk terbaru mereka iaitu Samsung galaxy S4. Malaysia merupakan negara Terawal mendapat gadget itu..wah…bertuah Malaysia Kan lihat Pengenalan Samsung Disini Dari pandangan sisi memang nipis.. spesifikasi Samsung Galaxy S4 Cip 4+4 Teras 1.6Ghz      Skrin 5-inci (HD penuh)  Kamera 13MP / 2MP      Memori 2GB RAM Bateri 2600mAh Harga Samsung Galaxy S4 ialah RM2499. Syarikat telekomunikasi seperti Digi,UMobile, Celcom dan …