supplement

Amalkan Pati delima Gulsan

Assalamualaikum Hai korang☺☺ sebenarnya dah lama aku amalkan pati delima Gulsan ni.Start dari aku mengandung,sampailah sekarang. Lagi pulak sejak melahirkan Naura,memang aku akui,sakit yang aku alami satu ketika dahulu datng balik.Doktor pun tak dapat nak mendiagnos kan apa punca jantung sebelah kiri aku ni degupannya tidak normal.susah aku nak terangkan kat korang.Sebab aku sendiri pun […]

RANDOM

Seven Seas Multivitamin Syrup supplement Terbaru untuk Naura

Assalamualaikum Hati ibu mana yang tak risau kan,bila anak tiap-tiap bulan akan ada demam,batuk dan selsema.Ubat jangan cakaplah,rasanya dua bulan sekali mesti jumpa doktor.Kekadang tu sebulan sekali pun ada. Baru je keluar hosital 2 minggu lepas.Aku ada ceritakan tentang Naura warded di hospital Kota Tinggi di Entry Naura Warded .Ubat pun tak habis lagi.Walaupun Naura breastfeeding,tapi […]