• review product,  scrub St.Ives

    St.Ives Radiant Skin Pink Lemon & Mandarin Orange Scrub terbaru

    St.Ives Radiant Skin Pink Lemon & Mandarin Orange Scrub terbaru | Masa sampai hari tu dalam parcel pun dah berbau harum pink lemon dan Mandarin Orange ni.Packaging sangat² umi suka.Siap simpan kotak dia buat perhiasan kat rumah tu..Cantik kot.Semestinya korang dah pernah dengar kan tentang produk dari St.Ives ni.Kalau dulu aku guna pencuci muka aprikot St.Ives ni.Memang best.Tapi tulah,bila dah banyak sangat keluaran produk di pasaran,mulalah rambang mata nak memilih.Tup² St.Ives ni jugak jadi pilihan.Memang bestlah bau St.Ives Radiant Skin Pink Lemon & Mandarin Orange Scrub  ni.Rasa nak scrub seluruh badan je.Dapatlah tanggalkan kotoran yang degil pada kulit di samping menghasilkan kulit yang sihat.Disamping melicinkan kulit kita yang kasar dan membuat…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE