• kisahsidairy.com,  review product,  safi

    Cuba Pula Safi Balqis White Trilogy

    Assalamualaikum Emmmm…Berpaling tadah pulak dengan si Olay tu…tulah taknak sponsor aku lagi..dah berpaling tadah kepada yang lain.ececehhh..alasan.. Masa jalan-jalan kat watson hari tu,memang aku cari olay.sebabnya krim kat rumah tu dah habis..Takde masa nak pi beli..Tapi tuari disebabkan kerajinan tengahari keluar ke pusat bandar,singgah jap kat Watson.kalau dah masuk situ,satu jam pun aku rasa tak cukup..Belek punya belek…letak….belek lagi…letak lagi..Lepas tu fikir-fikir semula,terus ambil hat ni!kebetulan masa tu Olay memang takde Less langsung..Duit yang ada pun ala-ala cukup tak cukup je..emmm..Beli mana yang mampu jelah… Malas pulak aku nak letak watermark.Hah..sape yang ambil tanpa kebenaran tu sendiri tanggung..lagipun gambar tak secantik mana,pakai handphone cikai je.Masa dok belek-belek tu,ternampak la Safi…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE