kisahsidairy.com review product safi

Cuba Pula Safi Balqis White Trilogy

Assalamualaikum Emmmm…Berpaling tadah pulak dengan si Olay tu…tulah taknak sponsor aku lagi..dah berpaling tadah kepada yang lain.ececehhh..alasan.. Masa jalan-jalan kat watson hari tu,memang aku cari olay.sebabnya krim kat rumah tu dah habis..Takde masa nak pi beli..Tapi tuari disebabkan kerajinan tengahari keluar ke pusat bandar,singgah jap kat Watson.kalau dah masuk situ,satu jam pun aku rasa tak […]