RANDOM Sabtuday

Simpan Air secukupnya Hari ini

Assalamualaikum Hai korang??? selamat hari sabtu..selamat bercuti kepada korang yang bercuti hari ni. Kalau nak ikutkan tajuk entry,memang kawasan aku air takkan dibuka dari jam 10 pagi nanti sehinggalah pada ahad esok pukul 9 pagi. Kerja-kerja pembersihan tangki akan dijalankan di tempat aku ni.so,semalam tak sempat nak tadah air,tu yang pagi-pagi ni rushing tadah air.Air […]

RANDOM Sabtuday

Happening nya

Assalamualaikum Hai korang???happy weekend kepada yang bercuti.Dah pun sampai ke bumi Johor ni.Malam tadi sampai ke kota tinggi untuk hantar dulu kakak fiyah kat kampung. So tido semalam kat kampung.petang sikit baliklah ke pasir gudang.Nak kemas apa yang patut pulak kat rumah sendiri setelah beberapa hari ditinggalkan. Misi mencari asam pedas semalam kat Melaka tak […]