DECO kisahsidairy.com Rumah fasa pertama

Ciri-ciri Perabut yang sesuai dengan Ruang Tamu rumah

Assalamualaikum Lama tak bercerita pasal rumah kediaman..Rumahku syurga ku…Walaupun dah hampir dua tahun berpindah,Tapi rumah still macam tu jugak..Maknanya No renovation and No Painting.. Tapi ada pasang angan-angan nak cari perabut untuk rumah tu..Maklumlah kan..Nak beli semua tu memerlukan modal.Ingat malas nak berhutang..Beli apa yang mampu je..Janji ada..Aku memang saja je sebenarnya nak biarkan rumah […]

renovation Rumah fasa pertama

Bermula Renovation Rumah Part 2

Assalamualaikum Alhamdulillah…terbengkalai lama pasal kisah renovation rumah ni kan..mana taknya,Sibuk sangat dengan urusan itu dan ini di samping nak mengumpulkan dana untuk renovation rumah, Maklumlah,Kami yang bergaji sederhana nie,terpaksalah menunggu juga untuk cukupkan wang.Bukan senang kalau dah ada rumah ni.Beban hutang bertambah.Kalau tak berhutang,memang takkan la dapat harta kan.. Ingat tak kisah entry pembelian rumah […]