memories my family parenting blogger parentingmoments riadah

Ambil angin Petang di Teluk Sengat Kota Tinggi

Assalamualaikum Apa lagi yang membuatkan hati ni gembira bila dapat berkumpul dengan adik beradik..Apa tah lagi dapat berjalan bersama-sama..Menikmati keindahan petang di tepi laut Sebenarnya memang dah lama tak menjengah di Teluk sengat ni..Teluk sengat ni antara tempat famous jugaklah di Kota Tinggi.Kalau korang tengok kampung Teluk Sengat ni biasa-biasa je..Tapi tidak kepada mereka yang […]

kisahsidairy.com lifestyle blogger riadah

Beriadah Lagi Di Tasik Layang-Layang

Assalamualaikum Dari hari selasa malam lagi,mak dengan adik beradik aku berkampung di rumah,Alhamdulillah,bila dah duduk rumah baru ni,adik-adik dapat berkumpul dengan selesa.Eh..yang ni aku belum cerita kan..heheh..Next Entry aku cerita ea.Kalau dulu mungkin diorang tak selesa nak ber gathering kat rumah mak mentua,sekarang ni bila dah ada rumah sendiri tak delah diorang segan. Plan hari […]