kisahsidairy.com rezeki

Rezeki Di Pagi Hari

Assalamualaikum Alhamdulillah…Salah seorang dari staff di Department aku nie memang rajin bawakkan makanan..Huh!!! Memang nak suruh aku gemuk je kan..Tapi makan Kerepek boleh gemuk jugak ke.. Maaf kualiti gambar yang kurang bagus Semalam kerepek pisang,hari ni tempeyek pulak…Yang menghabiskan pulak aku…Eh..tapi bukan aku sorang…ada 2-3 orang lagi yang sibuk bertandang kat meja aku ni..Biasalah,bila dah […]