renovation

Rumah Kena Pecah Masuk

Assalamualaikum Sesungguhnya kami redha jika bukan itu rezeki kami.Sebenarnya dah 3 hari juga aku tak update pasal ni. Kalau korang mengikuti perkembangan diri aku ni, pasti korang tau yang aku sekarang ni tengah buat renovation rumah. Tak taulah pulak bila rumah aku tu dipecah masuk, tapi yang pastinya pencuri tu masuk malam malam buta.Sebab ikutkan […]

renovation Rumah fasa pertama

Bermula Renovation Rumah Part 2

Assalamualaikum Alhamdulillah…terbengkalai lama pasal kisah renovation rumah ni kan..mana taknya,Sibuk sangat dengan urusan itu dan ini di samping nak mengumpulkan dana untuk renovation rumah, Maklumlah,Kami yang bergaji sederhana nie,terpaksalah menunggu juga untuk cukupkan wang.Bukan senang kalau dah ada rumah ni.Beban hutang bertambah.Kalau tak berhutang,memang takkan la dapat harta kan.. Ingat tak kisah entry pembelian rumah […]