INFO kisahsidairy.com pregnancy readings

Sakit Pinggang Sewaktu Mengandung

Assalamualaikum sumber:google aduhhhh!!!Sakitnya ku disini…hehehe…glamour gila lagu indonesia tu kan..sampaikan Nur awfiyah dengar pun,amboi,,,kemain berjoget lagi..Dalam walker pun sempat lagi dok berenjut kaki dia.. Bukan cerita pasal awfiyah,Awfiyah beriklan sekejap je..Ni edisi ummi dia bercerita pasal kandungan pulak..hehehe.. Sakit pinggang!! rasa nak tercabut pinggang ni di buatnya..Ini disebabkan kandungan semakin membesar dan menjadi kebiasaan kepada […]

BLOG MATTERS INFO motherhood PARENTING readings

Lima Langkah Penting Membersihkan Botol Susu

Assalamualaikum Morning ols…Tetiba pulak nak share pengetahuan dari pembacaan aku tadi..Sebetulnya aku nak cari cara yang betul untuk membersihkan botol susu ni..Agak-agak penting tak untuk bersihkan botol susu anak kita.. Jawapan aku,Of Courselah..Sebab dari botol susu tulah segala bakteria akan melekat kalau tak jaga dengan betul..Risiko untuk mendapatkan penyakit seperti batuk dan jangkitan kuman pada […]