• INFO,  kisahsidairy.com,  pregnancy,  readings

    Sakit Pinggang Sewaktu Mengandung

    Assalamualaikum sumber:google aduhhhh!!!Sakitnya ku disini…hehehe…glamour gila lagu indonesia tu kan..sampaikan Nur awfiyah dengar pun,amboi,,,kemain berjoget lagi..Dalam walker pun sempat lagi dok berenjut kaki dia.. Bukan cerita pasal awfiyah,Awfiyah beriklan sekejap je..Ni edisi ummi dia bercerita pasal kandungan pulak..hehehe.. Sakit pinggang!! rasa nak tercabut pinggang ni di buatnya..Ini disebabkan kandungan semakin membesar dan menjadi kebiasaan kepada ibu yang mengandung..betuiii tak!! Sakit pinggang atau belakang ni memang normal bagi ibu mengandung,ini kerana ada beberapa sebab yang kita patut tau,walaupun korang dah tau Perubahan pada berat badan Perubahan postur badan Perubahan hormon yang menyebabkan tisu penyambung meregang. Otot-otot yang mula keletihan Sumber:sini Yang aku tau,kalau sakit tu tak terlalu kerap dan tidak juga…

  • blog,  INFO,  motherhood,  PARENTING,  readings

    Lima Langkah Penting Membersihkan Botol Susu

    Assalamualaikum Morning ols…Tetiba pulak nak share pengetahuan dari pembacaan aku tadi..Sebetulnya aku nak cari cara yang betul untuk membersihkan botol susu ni..Agak-agak penting tak untuk bersihkan botol susu anak kita.. Jawapan aku,Of Courselah..Sebab dari botol susu tulah segala bakteria akan melekat kalau tak jaga dengan betul..Risiko untuk mendapatkan penyakit seperti batuk dan jangkitan kuman pada tubuh badan baby tu cepat lah..betul tak..Sebab tu aku nak cari cara bagaimana untuk membersihkan botol susu dengan betul..kenkonon nak beli la untuk awfiyah Sterilizer tu…Tapi agak mahal jugak ye…hehe Kalau ikut cara aku,taklah aku merebus botol susu tu,aku cuma rendamkan dalam air panas je..Selain itu aku tak tertumpu menggunakan satu botol susu sahaja..Setakat nie…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE