• Raya Moments

    Salam Lebaran Dari Kisahsidairydotcom

    Assalamualaikum Yang pastinya ramai hari nie last day bekerja.Tapi aku esok masih lagi bekerja separuh hari..Lepas tu dah cabut balik kampung.Insyallah.. Entry khas ini ditujukan kepada rakan blogger yang mengenali tuan blog ini secara rasmi di alam maya ataupun tidak..cewahhh…Nak wish awal-awal kat korang semua,sebab bila dah kat kampung nanti,memang dah tak sempat nak up entry bagai..Bahang raya dah semakin hampir dengan kita… Keindahan beraya nie apabila kita semua berkumpul dalam satu keluarga.Kekecohan di kampung dengan hilai tawa anak-anak dan cucu-cucu mampu membuatkan ibu bapa kita tersenyum kan..Pada hari raya nie jgugaklah kita akan berkumpul adik beradik.Membuat segala persiapan bersama-sama.. Alhamdulillah… Di kesempatan ini,aku ingin menyusun sepuluh Jari memohon ampun…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE