product bumiputera produk review

ATASI RAMBUT GUGUR,KELUMUMUR DAN GATAL DENGAN PRODRUFF BEHINDSKIN

  RAWAT RAMBUT GUGUR,KELUMUMUR DAN GATAL DENGAN PRODRUFF BEHINDSKIN| Stress tau mak bila ada 3 masalah ni.Dah la gatal-gatal kulit kepala,kelumumur ditambah pulak dengan rambut gugur.Serius stress oi.Lagi pulak yang bertudung tu,bila dah gatal kulit kepala,pakai tudung,rasa serba tak kena je.Macam nak hagung kepala kat dinding..hahahaha…   Sebenarnya ada je tips hilangkan kelumumur,rambut gugur dan […]

RANDOM

Balm Bayi Tok Syed dapat Melegakan Batuk dan Selsema

Assalamualaikum Balm  Bayi Tok Syed Melegakan Batuk dan Selsema | Hai korang☺☺ Bila kita ada anak kecil ni kan,Batuk dan selsema tu akan menjadi sebahagian proses tumbesaran mereka.Tetapi bila dah kerap timbulnya batuk dan selsema ni,sangatlah merisaukan kita sebagai ibu bapa kan.Walaupun ada ubat yang diberikan kepada anak kita,tapi bagi nak melegakan ketika dia batuk,selalunya […]

produk review

Produk Tropika Wajib ada untuk si kecil

Assalamualaikum Hai korang☺☺ Dah semestinya bila kita ni dah jadi mak-mak,tak pernah kalau tak mencuba sesuatu produk tu untuk lihat keberkesanannya kepada anak-anak.Nak-nak pulak jenis anak-anak kita yang senang sangat dapat penyakit. Kebanyakkan produk di luar sana,apabila nak membeli,mesti Ummi akan pastikan bahan yang digunakan adalah selamat untuk anak-anak kan.So itu adalah benda penting yang […]

RANDOM

ROSE FACE SERUM ZEETA CARA MUDAH HILANGKAN PARUT JERAWAT DAN JERAGAT DENGAN BERKESAN

Assalamualaikum ROSE FACE SERUM ZEETA CARA MUDAH HILANGKAN JERAWAT | Siapa je yang sukakan jerawat dekat muka ni,bukan sahaja mencacatkan muka,tetapi juga boleh membuat kita hilang keyakinan diri tau. Aku akuilah kan,dulu memang muka ni dipenuhi jerawat,memang nightmare sangat.Banyaklah aku google cara hilangkan bekas jerawat cepat dan selamat.Memang tak tentu arah dibuatnya.Pengeluaran produk untuk atasi jerawat […]