• product bumiputera

    ATASI RAMBUT GUGUR,KELUMUMUR DAN GATAL DENGAN PRODRUFF BEHINDSKIN

      RAWAT RAMBUT GUGUR,KELUMUMUR DAN GATAL DENGAN PRODRUFF BEHINDSKIN| Stress tau mak bila ada 3 masalah ni.Dah la gatal-gatal kulit kepala,kelumumur ditambah pulak dengan rambut gugur.Serius stress oi.Lagi pulak yang bertudung tu,bila dah gatal kulit kepala,pakai tudung,rasa serba tak kena je.Macam nak hagung kepala kat dinding..hahahaha…   Sebenarnya ada je tips hilangkan kelumumur,rambut gugur dan kegatalan kepala.Tapi tu pun kita kena rajin.Macam aku dulu kan,dah pelbagai syampu dan conditioner dah aku cuba.Dari hat murah sampailah hat mahal.Harga syampu lain,harga conditioner lain.Tu belum part untuk serum rambut dan sebagainya.Macam-macam tau.Duit dah banyak keluar untuk try syampu yang rakan-rakan syorkan.Rasa dah malas nak amik tau dah bila diorang sebut pasal syampu jenama…

  • Uncategorized

    Balm Bayi Tok Syed dapat Melegakan Batuk dan Selsema

    Assalamualaikum Balm  Bayi Tok Syed Melegakan Batuk dan Selsema | Hai korang☺☺ Bila kita ada anak kecil ni kan,Batuk dan selsema tu akan menjadi sebahagian proses tumbesaran mereka.Tetapi bila dah kerap timbulnya batuk dan selsema ni,sangatlah merisaukan kita sebagai ibu bapa kan.Walaupun ada ubat yang diberikan kepada anak kita,tapi bagi nak melegakan ketika dia batuk,selalunya kita akan meletakkan minyak atau balm bagi  meredakan batuk pada si anak. Yelah kan,ibu mana yang tahan kalau anak-anak batuk dan selsemanya menganggu bila waktu tidur.Bila dapat menyapu balm ke dada mereka,barulah nampak senang sikit nak tidur. Kini terdapat pelbagai jenis Balm di pasaran yang menjadi pilihan ibu bapa untuk anak mereka.Tapi untuk mencari bahan-bahan…

  • product bumiputera

    Produk Tropika Wajib ada untuk si kecil

    Assalamualaikum Hai korang☺☺ Dah semestinya bila kita ni dah jadi mak-mak,tak pernah kalau tak mencuba sesuatu produk tu untuk lihat keberkesanannya kepada anak-anak.Nak-nak pulak jenis anak-anak kita yang senang sangat dapat penyakit. Kebanyakkan produk di luar sana,apabila nak membeli,mesti Ummi akan pastikan bahan yang digunakan adalah selamat untuk anak-anak kan.So itu adalah benda penting yang Ummi kena pastikan supaya anak tidak terdedah kepada chemical atau bahan yang berbahaya.Risau jugak bila dari kecil dah terdedah dengan semua bahan yang berbahaya tu,bagaimana kesihatan anak kita kelak kan. Hari tu,ada kawan  Ummi yang suggestkan untuk menggunakan produk TROPIKA yang  menggunakan bahan-bahan semulajadi,bebas kimia dan selamat digunakan.Mulanya macam risau jugak,tapi bile melihat banyak testimonial…

  • Uncategorized

    ROSE FACE SERUM ZEETA CARA MUDAH HILANGKAN PARUT JERAWAT DAN JERAGAT DENGAN BERKESAN

    Assalamualaikum ROSE FACE SERUM ZEETA CARA MUDAH HILANGKAN JERAWAT | Siapa je yang sukakan jerawat dekat muka ni,bukan sahaja mencacatkan muka,tetapi juga boleh membuat kita hilang keyakinan diri tau. Aku akuilah kan,dulu memang muka ni dipenuhi jerawat,memang nightmare sangat.Banyaklah aku google cara hilangkan bekas jerawat cepat dan selamat.Memang tak tentu arah dibuatnya.Pengeluaran produk untuk atasi jerawat dan jeragat ni memang meluas,tetapi kita sebagai pembeli kena pastikan produk yang dibeli tu mempunyai kelulusan dan juga bebas dari chemical.Bukan sahaja bila masalah jerawat je yang boleh buat kita down,tapi jeragat juga membuatkan kita tak senang duduk dibuatnya.Sebab tu lah ramai je yang mencari petua untuk cara hilangkan jeragat paling berkesan.Selalunya jeragat ni wanita…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE