• Uncategorized

    Permainan Budak-Budak Dahulu

    Assalamualaikum Bila teringatkan masa kecil-kecil,masa comot-comot dulu,memang seronokkan..Tak sama dengan budak budak sekarang nie.kemas….cantik…jeles i….Tapi diorang lagi jeles kot dengan budak-budak zaman dulu..maksudnya zaman kegemilangan aku menjadi budak-budak lah.. Cuba korang refreskan balik permainan-permainan budak sekarang dan budak dulu..Heppp!!! lebih ramai permainan budak-budak zaman dulu ok..Permainan yang amat-amat seronok.. Aku refreshkan balik otak aku ni jap Main baling Selipar Main ceper(ceper tu ambil penutup botol kaca spt botol kicap) main belon acah.. aku paling suka mainan nie Main Tengteng Main congkak Main Zero point.. Main guli Ihsan dari google dan blogger2..mohon share gambar2 di atas ye.. kalau nak ikutkan memang banyak lagi permainan budak budak dulu.. Aku rindukan permainan-permainan ini..Kalau…