• kisahsidairy.com,  Perlawan bola Piala FA

    Pahang Menjadi Juara Piala Final Malaysia 2014

    Assalamualaikum Tahniah buat pasukan Pahang darul makmur yang memenangi Piala Final Malaysia 2014.Walaupun banyak rintangan yang dihadapi oleh kedua dua pasukan ini,akhrinya terjawab segala persoalan selama ini,siapakah yang bakal menjulang Piala itu. Walaupun sedih dengan kekalahan JDT,tapi aku tetap rasa bangga kerana mereka dpat bertahan sehingga ke saat akhir…Takpe..Menang dan kalah tu adat pertandingan.Mungkin bukan rezeki JDT untuk tahun nie kan… Di Timeline aku,penuh dengan status tentang Perlawanan Bola sepak nie.Ramai yang gembira dan ramai juga yang berduka..isk..isk..takpelah kan…takde rezeki. oklah…boleh tidur dengan aman…

  • bola sepak,  kisahsidairy.com,  Perlawan bola Piala FA

    JDT vs PAHANG

    Assalamualaikum Pastinya ramai sekarang ni yang duduk depan tv, kedai mamak atau melihat secara live perlawanan Bola sepak piala OPPO Jdt lawan Pahang malam ni. Aku hanya menonton depan tv je.lagi selesa..sambil layan kopi panas, sambil tu boleh lepak lepak dengan nur awfiyah ni. Di separuh masa pertama, , alhamdulillah, Nampaknya berpihak kepada JDT.Tak mustahil kan kalau masa kedua ni berpihak kepada pahang pulak.Apa pun aku harap permainan bola sepak ini diakhiri dengan permainan yang terbaik. Harapnya takdelah kejadian yang tidak diingini berlaku kan.. Oklah..kita sambung tengok balik..happy watching ye..

  • Perlawan bola Piala FA

    Perlawanan Piala AKhir FA JDT vs KELANTAN

    Assalamualaikum Tentunya peminat-peminat Bolasepak Malaysia ternanti-nanti perlawanan akhir JDT vs KELANTAN malam nie kan.Ada penyokong-penyokong yang sudah membeli tiket sejurus selepas tiket dikeluarkan.Mereka sanggup berasak-asak untuk membeli tiket Bola..Mendapat sambutan yang hangat. Malam nie,semuanya akan terjawab.Siapakah yang bakal menjulang Piala FA musim ini.Xtaulah ada musim sebelum nie.Suka memandai-mandai..haha. Mybe ada yang sekarang nie sudahpun bertolak Ke Stadium Bukit Jalil.Maklumlah kelantan ke Kuala Lumpur tu bukannya dekat.Tak kurang juga Johor. Aku pun tak sabar nak melihat siarang langsung malam nie.nak tengok,siapalah juara malam nie. Disebabkan aku anak jati Johor,Of course lah aku sokong Johor.Harap Pasukan Johor dapat memberi komitmen yang terbaik untuk Negerinya. kalau Johor tak menang malam nie,takpelah.Rezeki masing-masing.Cuma harapan…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE