• kisahsidairy.com,  lifestyle blogger,  parenting blogger,  pengasuh

    Ciri-Ciri pengasuh Naura yang perlu Di titikberatkan

    Assalamualaikum emmm…mengeluh jap!! memang susah nak cari pengasuh kan..itulah yang berlaku pada aku sekarang ni.Bukan tiada ,cuma nak memilih pengasuh yang betul-betul boleh menjaga #NurNauraAuni minggu depan.Mungkin itu adalah satu masa yang singkat untuk aku memilih dengan betul. Buat masa ni Naura dekat kampung,kakak  awfiyah memang duduk kampung dengan nenek.Terpaksalah dia berpisah dengan baby naura…sob..sob Walaupun ada taska berdekatan dengan rumah,tapi aku tetap memilih untuk mencari pengasuh yang hanya suri rumah.Yelah..bukan apa,kat taska tu ramai budak dan bayi yang mereka jaga.Lagi satu kisah-kisah dan cerita yang aku dengar tu,kekadang menggerunkan aku je.Aku tau,tak semua taska macam tu kan..segelintir je.Tetapi segelentir tulah yang menakutkan aku.Kekadang taska tu tak salah,yang salah mungkin…