• kisahsidairy.com,  pattern baju raya pilihan

    Pattern Baju raya Pilihan Korang

    Assalamualaikum Ketinggalan zaman?? Biarlah…ikut keselesaan pemakai kan..Baju raya korang macam mana??saja je nak mengulas tentang baju raya trend sekarang nie..Mungkin aku ketinggalan zaman  atau tidak mengikut peredaran zaman,bila tak memiliki pattern terkini baju raya pattern sekarang nie. Apa yang aku maksudkan tentang tu ek?? Korang tengok tak baju raya zaman sekarang nie,pelbagai jenis pattern yang aku rasa semakin hari semakin gah dengan labuci bagai..Kalau zaman aku,pattern baju tu,hanya pakai waktu bertunang je…Untuk hari raya,takdelah pakai jenis macam tu kan.. pinjam pakcik google..sangat meriah kan…anak-anak dara boleh la pakai…hehe Aku lebih suka memakai jenis kain yang selesa dan menyerap peluh seperti kain cotton.agak-agak ketinggalan zaman tak..hehehe…mungkin aku tak pandai nak berfesyen…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE