Tonsil penyebab Naura Demam

Assalamualaikum   Hai korang☺☺Sehari sebelum umi naik kerja,Dak Naura pulak demam.Sebenarnya dah nampak dah simptom² dia nak demam,bila dok asyik terbaring,tak aktif dan tak banyak

Demam dan Ruam

Assalamualaikum Hai korang☺☺Naura demam lagi.Naura ni memang jenis senang sangat kena demam,nak kata antibodi tak kuat,mungkin lah kot. Masa sebelum aku pergi appointment kat Hospital

Bila anak dah boleh di harap

Assalamualaikum Hai korang☺☺Alhamdulillah..dah hari jumaat.Hari last bekerja.Tak sabar rasanya nak bercuti.Bukan cuti panjang pun.cuti biasalah hujung minggu.Tapi tulah ,kalau kita ni dah bekerja,balik penat.Nak masak

Perkembangan Naura dua tahun

Assalamualaikum Hai korang☺☺ Cerita pasal dak naura ni hah…Makin lama makin membesar.And sure makin banyak akal.Alhamdulillah…Allah swt sangat permudahkan aku dalam membesarkan dia.Mungkin dia faham

1 2 3 8