• nur naura auni,  parenting blogger,  Parenting moments

    Thomas Mini and Mighty jadi tatapan

    Assalamualaikum Hai korang???Lepas siap masak,rileks jap..biasalah,itulah rutin setiap kali balik kerja. Tugas hakiki seorang surirumah kan.Even ko bekerja pun,kat rumah kau tetap akan menggalas tanggungjawab seorang isteri dan umi.Menyiapkan juadah untuk makan malam.Kadang-kadang bila penat,nak beli lauk atau ada pasar malam,aku tak masak..Rehat lebih sikit.hehee.Tapi kekadang babah faham gak,tanya isteri samada nak masak or makan kat luar kalau aku tak sihat. Eh.eh..melalut pulak pasal tanggungjawab ni kan.Berbalik pada tajuk entry ni…yes…..dah banyak kali aku perhatikan,bila dia ke dapur je,mesti dia akan mengambil keratan suratkhabar ni.Mulanya aku biarkan je,tetapi bila boleh dikatakan setiap hari,mesti dia akan ambil.Tengok-tengok dan cakap-cakap sambil menunjuk-nunjuk di keratan akhbar tu. Rupanya dia syok tengok gambar Thomas…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE