Kakak In Action

Assalamualaikum Hai korang☺☺..Lama kan tak dengar cerita pasal kakak Awfiyah..Kalau dulu umi rajin cerita pasal monthsary Kakak.Yelah..dulu kakak duduk dengan umi.Sekarang ni kakak dah duduk

Bawa Mereka Bersiar-siar

Assalamualaikum Takdelah kisah menarik sangat hujung minggu lepas..Dah janji dengan si kakak fiyah nak balik.Dah 2 minggu dia tungu umi balik.Tapi apa kan daya,umi tak

Bila Awfiyah Berselfie

Assalamualaikum Budak sekarang! mudah sangat mengikut.Pantang bila tengok orang buat,dia pun nak buat kan.Sebab tu,masa umur-umur macam awfiyah ni,nak kena ajar benda yang elok je.

Kakak Fiyah Dan Aktiviti menconteng

Assalamualaikum Lama dah tak bercerita pasal kakak fiyah kan..eh..yeke lama..Yelah..selalunya cerita pasal baby Naura je.Maklumlah,baby Naura ada je depan mata,Kak fiyah pulak,kat kampung.Segala aktiviti dia,umi

1 2 3 11