• SERVIS REVIEW

    EBOOK KANAK-KANAK TANPA HAD DI MYEBOOKCLUB

    Assalamualaikum EBOOK KANAK-KANAK TANPA HAD DI  MYEBOOKCLUB | Walaupun Naura ni belum pandai membaca,tapi aku suka belikan dia buku yang dia boleh tengok melalui gambar-gambar yang ada di dalam buku tu.Sambil tu umilah kena bacakan untuk dia.Tapi tulah,kalau buku ni,sekejap jelah koyaknya.Kalau dah bawa ke hulu hilir,memang jahanam lah kan. Tapi hari tu umi ada nampak satu website ni yang menyediakan Ebook kanak-kanak tanpa had.Of courselah umi tertarik.So umi boleh download terus Ebook masuk dalam tab dia.So kat mana-mana pun boleh baca.Lagi satu ,takdelah rosak ke ape kan.Website ni menyediakan Ebook yang murah dan kita boleh nikmati pelbagai jenis komik,buku ilustrasi dan buku cerita untuk anak-anak.Nak tau websitenya? MYEBOOKCLUB.Hah,aku rasa…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE