RANDOM

Menu of the day 11 April 2017

Assalamualaikum Hai korang??? tah,bila ada kerajinan nak uldate blog kan.Semuanya nak dimasukkan..ala..apa salhnya kan.Kongsi apa yang bagus..Janji jangan kongsi benda yang tak baik,yang buat muka suci,tapi sebaliknya..emmmm..malas nak ceritalah.. Sebenarnya hari-hari masak.Tapi ada jugaklah gantung periuk.Kalau ada pasar malam,nak pi beli barang dapur,selalunya aku akan skip masak.Bukan apa,kalau masak ni jimatlah sikit.Kalau hari-hari makan luar,naya […]

RANDOM RANDOM

Menu Dinner simple

Assalamualaikum Hai korang???salam maghribi..Dah maghribi ke belum..hehehe..selamat berbuka puasa..alhamdulillah..kenyang..alhamdulillah..puasa tertunai hari ni.. Korang dah puasa ganti?..saja nak ingatkan..masuk bulan rejab ni,niatnya nak puasa isnin khamis..insyallah..harap tertunailah kan Menu apa korang hari ni?eh..banyak tanya pulak cik puan blog ni kan..yelah..nak tau jugak,mana tau resepi korang tu aku boleh buat untuk esok lusa kan.Hari ni aku masak […]