• kisahsidairy.com,  lifestyle blogger,  motivasi

    Kemaafan – Motivasi Pagi untuk Diri Sendiri

    Assalamualaikum Hai Korang…Dah selasa ek..Dalam otak nie asyik ingat hari isnin je..Al-maklum la..bercuti lama… Sebenarnya banyak nak cerita,Tapi tetiba idea tu hilang entah ke mana..Teringat kat bag laptop yang tertinggal kat kampung… Nak bermotivasi pagi nie supaya kita sentiasa memaafkan orang lain,samada kecil atau besar kesalahan orang tu..Kekadang memang sukar untuk kita nak maafkan orang yang telah menyakitkan hati sampai kita rasa benci dan taknak tengok muka dia lagi..Pernah tak korang ada perasaan macam tu…serius,aku ada perasaan macam tu..Nak hilangkan perasaan benci dan tak memaafkan orang tu kekadang menghantui diri sampai kekadang boleh menjadikan kebencian itu kepada perkara-perkara yang tak sepatutnya.. Ada hadis yang menyebut tentang ini. “Janganlah orang-orang yang…

  • INFO,  motivasi,  Uncategorized

    Kunci kejayaan bagi orang yang berjaya

    Assalamualaikum GOOGLE Bukan senang untuk kita berjaya dalam perniagaan atau kehidupan..Pelbagai ranjau,onak duri kena tempuh untuk mencapai kejayaan..bangun duduk seseorang itu diambil kira untuk sesebuah kejayaan..Kadang kala apabila kita jatuh dalam perniagaan,kita akan bangkit dan belajar dari kesilapan yang pernah kita lakukan semasa kejatuhan kita dalam perniagaan atau kehidupan.. fb:irfan khairi Terdapat beberapa kunci orang yang yang berjaya. Berani mengambil Risiko. Orang yang berjaya,akan berani mengambil risiko dalam mencapai target,melakukan kajian,membuat networking dan teruja untuk mencuba sesuatu perkara seiring dengan perkembangan zaman.Berani mengambil risiko ini perlulah ada persediaan yang lengkap untuk menghadapi sebarang situasi yang berkemungkinan.Tapi bukan main terjah je..Memang kelaut la nampaknya…hehehe Menikmati Apa yang mereka lakukan Mereka mempunyai…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE