• Motivasi pagi

    Motivasi Pagi 93

    Assalamualaikum Hai korang☺☺☺Alhamdulillah,sudah pun memasuki ramadhan ke 10.Sepanjang berpuasa selama 10 hari semuanya baik-baik belaka walaupun ada berita-berita yang menyayat hati sepanjang tempoh kita berpuasa Al-fatihah kepada mereka yang meninggalkan kita pada bulan yang mulia ini.Betapa mulianya mereka pergi pada bulan yang penuh manfaat ini.Mereka terpilih untuk kembali kepadaNya di hari yang baik.. AL-fatihah juga untuk kedua orang tua kita,semoga mereka sentiasa di dalam lindungannya. Berikanlah kebaikkan untuk hidup sehingga kita dapat membawa orang orang lain mendapatkan kasih sayang Allah  melalui Teladan kita Semua orang ingin kan yang terbaik,semoga ada satu titik permulaan untuk kita menjadi yang lebih baik.Sentiasa berfikiran positif dan sentiasa memberikan yang terbaik dalam hidup kita sebelum…

  • Motivasi pagi

    Motivasi Pagi 91

    Assalamualaikum Hai korang☺☺☺Salam ramadhan ke-5.Moga kita sentiasa kuat untuk menghadapi segala yang mendatang.Apa pun kita kena hadapinya dengan tenang dan sabar. Jangan pernah mengeluh akan sesuatu nasib yang menimpa kita kerana,disebalik nasib yang menghantui kita,ada ramai lagi orang di luar sana yang lebih tidak bernasib baik seperti kita.Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya source: google Bila kita selalu sebut perkataan Tapi tanpa melakukannya terlebih dahulu,kita tidak akan nampak apa yang akan terjadi di hadapan kita.So lakukanlah tanpa Nanti. Moga korang,aku dan semua hari ini lebih baik dari semalam.

  • Motivasi pagi

    Motivasi Pagi 80

    Assalamualaikum Hai korang☺☺☺ Alhamdulillah..pagi yang sejuk.Hujan dari selepas sahur tadi.Moga Allah turunkan hujan yang bermanfaat untuk kita semua.Diberikan rezeki selebat hujan yang turun..Insyallah..amin Hanya diri sendiri sahaja yang boleh bertanggungjawab atas diri kita sendiri,sebab tu dalam apa perkara pun,kita mesti berfikir dahulu samada ianya memberikan kebaikkan untuk diri kita atau tidak.

  • Motivasi pagi

    Motivasi 79

    Assalamualaikum Hai korang☺☺Salam 3 ramadhan.Alhamdulillah..dah masuk hari ketiga..Semuanya elok-elok belaka. Sedikit perkongsian kita pagi ini supaya kita terus berusaha untuk menjadi yang terbaik.Bukan usaha untuk rezeki yang melipat ganda sahaja,usaha untuk ke arah kebaikkan..Moga Allah swt sentiasa membukakan 12 pintu untuk kita semua.Sentiasa menjadi insan yang positif

  • Motivasi pagi

    Motivasi Pagi 78

    Assalamualaikum Hai korang☺☺Dah pun khamis..Esok aku bercuti.Parents kat kampung nak buat kenduri arwah,So siapkan mana yang penting dan schedule entry sebanyak yang boleh. Aku share kata-kata dari Prof Dr.Muhaya  Kita sebut kata-kata ini setiap hari moga ada perubahan yang lebih baik di dalam diri kita..

  • Motivasi pagi

    Motivasi Pagi 75

    Assalamualaikum Hai korang☺☺Salam pagi yang ceria.Moga hari ini lebih baik dari semalamnya.Jadikan semalam kenangan yang indah dan jadikan hari ini pengalaman yang cukup indah untuk kita jadikan teladan hari esok dan seterusnya. Kerana satu-satunya perkara yang akan membuatkan kita tetap senyum walaupun kita sedang bersedih adalah dengan mengetahui Allah sentiasa  sayang kita. Syukurilah apa yang ada di depan mata.Insyallah..

  • Motivasi pagi

    Motivasi Pagi 74

    Assalamualaikum Hai korang☺☺Salam pagi isnin.Awal pagi dengan hujan lebat.Moga hujan lebat yang turun memberi manfaat kepada kita semua.Semoga hujan yang lebat ini,Allah turunkan nikmat rezeki  di dalamnya..Amin Moga kita diberikan kekuatan untuk menghadapi hari ini dan hari yang mendatang..Insyallah APapun kesulitan yang kita ada,hadapilah dengan tenang dan sabar..Insyallah…Allah akan bantu hambanya yang lemah