• menjelang politik

    Di Mata Mereka menjelang Undi

    Assalamualaikum Sejak nak mengundi nie,kat mana-mana kita berada mesti orang cerita pasal nak mengundi.Di tepi-tepi jalan sepanduk dan banner segala bagai penuh sampai tiang lampu pun tak nampak…Kekadang merimas kan jugak… Kadang-kadang terfikir, satu pembaziran pulak bila sepanjang jalan diletakkan sepanduk dan kain-kain rentang pelbagai warna dan macam…baik la diorang bagi duit tu kat orang-orang yang susah kan? entah la…xtau apa yang diorang fikir.. Yang penting ” Saya Memilih Untuk Mengundi” hahaha.. Situasi kat tempat keje aku pulak , pantang bila orang pakai baju hijau dan biru..Mulalah mulut-mulut orang yang cakap aku nie sokong PAS lah…bila pakai baju biru sokong BN.bila pakai merah jambu or merah ,diorang kata orang kuat…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE