menjelang politik

Di Mata Mereka menjelang Undi

Assalamualaikum Sejak nak mengundi nie,kat mana-mana kita berada mesti orang cerita pasal nak mengundi.Di tepi-tepi jalan sepanduk dan banner segala bagai penuh sampai tiang lampu pun tak nampak…Kekadang merimas kan jugak… Kadang-kadang terfikir, satu pembaziran pulak bila sepanjang jalan diletakkan sepanduk dan kain-kain rentang pelbagai warna dan macam…baik la diorang bagi duit tu kat orang-orang […]