• Uncategorized

    Bagaimana Caranya -Mohon Bantuan

    Assalamualaikum Eceh!!! tajuk entry entah pape jerk..Ade kesah..hihihi Nak mintak tolong sangat kat korang yang lebih otai dan arif bab2 koding menkoding nie..Maklum ler,,Aku memang fail bab2 koding nie. Kalau korang tengok kotak komen aku nie,,Sila tengok sekarang…Memang takde komen kan..Maksud aku entry uang lepas la..Yang korang dok komen tu..Pastu kalau aku ada masa,aku akan reply komen korang tu..Maknanya aku berbesar hati dengan komen korang tu..yang tak reply komen korang tu bukan sebab kecik hati..tapi kurang masa..Merapu lagi..hik..hik.. cer korang bandingkan komen ni..aku nak komen yang macam nie,bawah komen korang ,aku boleh reply..macam nie sila besarkan untuk mengelakkan korang kerabunan komen aku akan jadi macam nie..maksudnya komen yang aku reply…