Showing 1 Result(s)
PRODUK REVIEW

Hasilkan Gambar mengikut Trend Terbaru dari We Print

Assalamualaikum Dari simpan gambar dalam handphone kan,baiklah kita print gambar tu dan letak dalam album.Mana lah tau kalau letak je dalam phone,terdelete tetiba,hah..mau nangis sehari semalam. Gambar kenangan ni,memang patut kita print dan simpan dalam satu album.Esok-esok bila dah tua,gambar tu jugak yang kita akan tengok kembali.Especially gambar anak-anak. Kalau dilihat sekarang ni,dah banyak orang buat Photobooth..Ambil gambar dan terus dapat gambar yang diambil tu..Just nice je..Cepat pulak tu. Mana …