• decoration,  homedeco,  kisahsidairy.com,  kreatif,  lifestyle blogger

    Hasil Kreativiti menggunakan surat khabar lama

    Assalamualaikum Tadi lepas dok menggoogle tentang hiasan kediaman,tetiba terserempak pulah hasil kreatif dari surat khabar.Selalunya bila dah kita kumpul-kumpul surat khabar tu,kita akan jual.Tak pun kita buang macam tu je kan.. Tapi bagi mereka yang kreatif,tengoklah hasilnya..Ni pun aku terbaca di Mingguan wanita. 1.Jam buatan sendiri. Hanya beberapa helai surat khabar lama,pisau dan jarum jam(dengan atau tanpa nombor).Reka bentuk yang unik ini akan nampak cantik di dinding anda. 2. Kasut comel Ambik sepasang kasut lama yang nampak pudar warnanya, kemudian potong surat khabar dalam ukuran empat persegi panjang kecil dan lekatkan di kasut anda menggunakan gam putih. Apabila kasut anda ditutup sepenuhnya dengan segi empat tepat yang kecil, letakkan satu…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE