• food Review

    Kambing 40 Hari yang disebut-sebut

    Kari Kambing 40 Hari yang disebut-sebut | Siapa je yang tak tau pasal Kedai makan Kari Kambing 40 hari ni kan.Semua tahu,bila datang ke kedai makan Kambing 40 Hari ni,orang ramai,nak makan kena beratur panjang.Siapa je kan tak kenal kedai makan ni.Bukan orang Negeri Johor je dah datang ke sini,malahan Negara jiran kita pun dah pernah sampai ke sini tau. KARI KAMBING 40 HARI Kambing 40 hari ni terletak di bersebelahan Highway Ayer Hitam arah utara,kalau dari highway memang akan nampak signboard besar kat tepi jalan tu.Sepanjang ulang alik ke Melaka,memang akan cakap kat husband,bila gaknya nak menyinggah makan di sini.Apa menu yang menarik di sini.Tentulah Kari kambing yang menjadi…